Mereka membaca Blog ini

Thursday 29 November 2012

Terima kasih sesangat

di kala tengah sibuk dan agak stress ( sedang menyiapkan big project yg membawa nama organisasi)....tetiba,...

Student: assalamualaikum....boleh sy masuk?
Puan cantek: nak jumpa sape (dlm bilik ade dua org PUAN CANTEK).
student : puan la..... kami drpd kelas 5B nak bagi souviner drpd SINGAPORE..
Puan cantek: eh.... susah2 je korg nih (dlm hati.....yabedabeduuuuuuu).... terima kasih  byk2 yer.....


berfikir seketika.....aku ni ade  ngajar dorg ker? atau atas dasar penasihat  kelab aku dpt ...ahakss......ape2 pun...sila tgk ye u ols......... sgt
cantek.....yeehaaaaa

ade bag......ade keychain...ade poskad.....dannnnn........ nampak !!!!! u ols nampak MERLION di hujung tuh.....saya dpt..org lain tak dapat!!!! i love u ols laaa....hahahaha....
oh yer....sy memg sgt suke menyimpan souviner from countries..... especially fridge magnet dan juga plate......mungkin sy akan share yer nanti gbr2 fm...and mini plate ..ade kawan sy ckp.......sy ni mcm muzium.....hahahahaha



ps: MERLION....adalah half-fish dan half-lion beast...the lion or singa is represent the animal that a sumatran prince saw which resembled a lion and the fish is a tribute to singapore's history as temasek..the ancient sea town......


....kejap sy...kejap aku...kejap puan cantek..ehhh...... sebenarnya..yg last tuh..wakakkaka...........

2 comments:

  1. Salam wan...
    Hehe..awat tukar blog..blog ni tuk apa,yang sinun tuk apa...
    Yang personal yang mana?ngehehe..

    Hehe..ye ar..kang aku ketinggalan update ko..dgn aku yang kurang aktif blog skang ni.keke....azam 2013 nak rajin tulis blog.keke

    ReplyDelete
  2. salam...hai beb....tu la..aku perasan gak ko jrg update blog lately..tp dh agak la..ko bz dgn two kenits tu kan....

    owh..ni blog aku byk citer pasal travelling....yg personal of coz yg aku lbh byk merapu tuh....hahaahah....

    sila add la yg ni kat list ko..... ni pun byk lagi nk citer tp kesibukan melanda...huhuhu

    ReplyDelete

Daripada yg suke berjalan..